logo mówi±ca strona internetowa
grafika

INFORMACJA O WYMIANIE LEGALIZACYJNEJ LICZNIKÓW NA TERENIE REJONÓW ENERGETYCZNYCH LEGIONOWO, PRUSZKÓW, JEZIORNA

więcej

Newsletter - powiadamienia o planowych wył±czeniach pr±du

Jest to najbardziej skuteczny sposób przekazywania potrzebnych i pilnych informacji - zapraszamy do zapisywania się. więcej

Pr±d - mój bezpieczny przyjaciel

Program edukacyjny "Pr±d - mój bezpieczny przyjaciel"

Bezpieczna lekcja - o pr±dzie dla najmłodszych .Więcej

Dofinansowanie unijne projektu pn. „Ograniczenie strat energii elektrycznej przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa

więcej

Informacja dla Klientów

Prosimy, informujcie nas Państwo o zauważonych nieprawidłowo¶ciach. WIĘCEJ


Dla Klienta Taryfa Kontakt Informacje o wył±czeniach

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw


    

W kwestii usterek technicznych sprawy przyjmowane s± całodobowo przez Pogotowie Energetyczne pod numerem telefonu 991.

W pozostałych sprawach przyjmuj±:

Centrala Oddziału - tel. 22 512 14 11;


Rejon Energetyczny Pruszków - tel. 22 738 23 27 - sekretariat;
Punkt Obsługi Klienta w Pruszkowie, przy ul. Waryńskiego 4/6 czynny w poniedziałek - pi±tek w godzinach 7.00-15.00

Kontakt telefoniczny:

 
Przył±czanie do sieci elektroenergetycznej     
 
 
22 738 2410
 
 
Sprawy licznikowe               
(m.in. zgłaszanie uszkodzeń liczników energii elektrycznej, podawanie stanu licznika)
 
22 738 2475
 
 
Pogotowie energetyczne
(reklamacje dotycz±ce sieci, m.in. przerwy w dostawie energii elektrycznej)
 
 
 
Cał± dobę 991
 
tel. 22 738 23 00 w godz. 7.00-16.00
 
 
Reklamacje dotycz±ce o¶wietlenia drogowego
 
 
 
Prosimy zgłaszać do wła¶ciwego Urzędu Gminy.
 
 
W sprawach rozliczeń za energię elektryczn±
 
 
 
Prosimy dzwonić pod numery telefonów
podane na fakturze.
 

 

 

 

Rejon Energetyczny Jeziorna - tel. 22 701 32 27 - sekretariat; 

przy ul. Piaseczyńskiej 52 czynny w poniedziałek - pi±tek w godzinach 7.00-15.00

Rejon Energetyczny Legionowo -  tel. 22 767 50 20;
Godziny pracy Rejonu: 
poniedziałek - pi±tek: godz. 7.00 -15.00


Rejon Energetyczny Mińsk Mazowiecki - tel. 25 759 46 51; 

Godziny pracy Rejonu:
poniedziałek - pi±tek: godz. 7.00-15.00

Rejon Energetyczny Siedlce- tel. 25 640 25 20;
Godziny pracy Rejonu:
poniedziałek - pi±tek: 8.00 - 15.00

Rejon Energetyczny Ostrołęka - tel. 29 764 18 27 - sekretariat; 
Punkt Obsługi Klienta w Ostrołęce, przy ul. Targowej 37

czynny w poniedziałek - pi±tek w godzinach 7.00-15.00
Kontakt telefoniczny:

 

 
Przył±czanie do sieci elektroenergetycznej     
 
29 764 1910
 
Sprawy licznikowe               
(m.in. zgłaszanie uszkodzeń liczników energii elektrycznej, podawanie stanu licznika)
 
29 764 1854
 
Pogotowie energetyczne
(reklamacje dotycz±ce sieci, m.in. przerwy w dostawie energii elektrycznej)
 
 
 
Cał± dobę 991
 
tel. 29 764 1800 w godz. 7.00-16.00
 
 
Reklamacje dotycz±ce o¶wietlenia drogowego
 
 
 
Prosimy zgłaszać do wła¶ciwego Urzędu Gminy.
 
 
W sprawach rozliczeń za energię elektryczn±
 
 
 
Prosimy dzwonić pod numery telefonów
podane na fakturze.
 

 

 


 

Rejon Energetyczny Wyszków- tel. 29 743 54 20;
Godziny pracy Rejonu:
poniedziałek - pi±tek: godz. 7.00 - 15.00 


Osoba wprowadzaj±ca informacje w Biuletynie Informacji Publicznej o
PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa: Katarzyna Burda- Mazurek
e-mail: katarzyna.burda-mazurek@zewt.com.pl


Data ostatniej aktualizacji: 18.08.2014 14:35

Siteimpulse

PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa - wszelkie prawa zastrzeżone. newsletter Zamów newsletter

Cookies w PGE
Używamy informacji zapisanych za pomoc± cookies w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służ±cym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotycz±ce cookies. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że będ± one zapisane. zgadzam się